ellasims3blogg

Direktlänk till inlägg 14 januari 2014

PGC generation 1 del 4

Av Ella - 14 januari 2014 15:35

 

När Ayla kom hem spydde hon mer. Det konstiga var att hon inte visste varför hon spydde så mycket. Hon hade ju inte ätit någon dålig mant.

  

När hon spytt klart var hon tvungen att städa toaletten. När hon städat klart så bestämde hon sig för att ta en taxi till sjukhuset.

 

På sjukhuset så sa dom att Ayla väntade barn. Först blev hon chockad och rädd sen blev hon arg, Hon hatade ju barn. 

 

Nu när hon skulle bli mamma så åkte hon och köpte lite mamma kläder. Då fick hon också lite ensamtid för att smälta allting.


                                                               ~NÄSTA DAG~

Under natten hade Ayla inte kunnat sova ett dugg. Hon hade legat och funderat ut hur hon skulle berätta för Dustin att hon var gravid och att han var pappa till barnet. Och kl 05:34 hade hon kommit på hur. Hon skulle berätta det efter han kom hem från jobbet.


 




När Dustin kom hem från jobbet så hade Ayla lagat hans favorit mat.

  

Sen gick dom ut och tittade på stjärnorna. Då såg hon sin chans att berätta.

- Dustin jag är med barn... Ditt barn.

 

Fortsätning förjer


// Ella

PGC
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella - 7 februari 2014 21:45


Bara ett kort inlägg. Jag ska göra 30 days of sims och det börjar i morgon. Har också planerat att ladda upp en till del av Ella Lindmark. Men det kommer inte imorgon utan på måndag, tisdag eller onsdag.      Här är bara en bild från när dustin...

Av Ella - 3 februari 2014 20:18

  ~Om du inte har läst några av dom tidigare delarna klicka HÄR~     Konstigt nog blev Dustin inte arg eller något sånt. Han bara satt tyst några sekunder sedan sa han. - Ska du behålla barnet? - Nej, du vet ju att jag inte gillar barn....

Av Ella - 2 februari 2014 21:31

Jag har tänkt göra ett current household inlägg och jag undrar om ni tycker att jag ska göra en video eller ett vanligt inlägg. Komentera vad ni tycker. Om jag inte får några komentarer så kommer jag skjuta upp inlägget. ...

Av Ella - 2 februari 2014 17:57


Är kanske lite sen med detta inlägg men jag tänkte bara meddela om att Anubis har laddat upp en ny outfit för nedladdning. Om du är ett stort Anubis fan precis som jag och gillar allt annat som han (vet ej om det är en kille) har lagt ut så kommer du...

Av Ella - 28 januari 2014 16:31

Jag har försökt lägga upp delar av PGC, men när jag ska ladda upp dom så raderas allt jag skrivit. Därför kommer jag inte lägga upp något på ett tag för att försöka fixa felet.   //Ella ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni att jag ska göra mer av?
 PGC
 Ella Lindmark
 Nedaddningar
 Historier
 Övrigt (kommentera om ni har förslag)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards